6 августа 2015 г.

Навчальні програми з англійської мови чинні на 2016-2017 н.р.

Готуємось до НОВОГО 2016-2017 навчального року
Програма з іноземних мов для 1-4 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 5-9 класів за Новим держстандартом
Програма з іноземних мов для 10-11 класів (рівень стандарту)
Програма з іноземних мов для 10-11 класів (академічний рівень)

Враховуйте також ЗМІНИ до програм з 2016 р.

Зміни до програми 1-4 класів (2016-2017 н.р.)

Опис ключових змін до проекту оновленої програми з англійської мови для загальноосвітніх НЗ

З метою розвантаження навчальних програм з англійської мови 1-4 класів загальноосвітніх та спеціалізованих шкіл, враховуючи пропозиції та побажання коментаторів публічного обговорення, рекомендації викладачів, психологів, методистів, а також враховуючи досвід європейських навчальних закладів, до програм внесені такі зміни:
НОРМИ, ЩО БУЛИ ВИЛУЧЕНІ, СКОРОЧЕНІ ЗА ОБСЯГОМ АБО ПЕРЕНЕСЕНІ ДО ІНШОГО КЛАСУ
1 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція Іменники у множині із закінченням –es(перенесено до 2 класу)
Лінгвістична граматична компетенція Заперечна форма спонукальних речень у стверджувальній формі (вилучено)
Мовленнєва компетенція говоріння Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки (скорочено до 2-3 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмо Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень(вилучено)
2 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенція Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)
  Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесенодо 3 класу)
Мовленнєва компетенція говоріння Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік)
Мовленнєва компетенція письмо Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень)
3 клас ЗНЗ
Лінгвістична граматична компетенція Future Simple (перенесенодо 4 класу)
Мовленнєва компетенція говоріння Обсяг висловлювання 5-6 речень/5 реплік (скорочено до 4-5 речень/4 реплік)
Мовленнєва компетенція письмо Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень (скорочено до 4-5 речень)
4 клас ЗНЗ
Лінгвістична лексична компетенція Тема «Дикі та свійські тварини»(вилучено)
  Present Perfect (вилучено)
Мовленнєва компетенція говоріння Обсяг висловлювання 6-7 речень/6 реплік (скорочено до 5-6 речень/5 реплік
Мовленнєва компетенція письмо Обсяг письмового повідомлення 6-7 речень (скорочено до 5-6 речень)

НОРМИ, ЩО БУЛИ ВНЕСЕНІ У ПРОГРАМИ ТА ПОЯСНЮВАЛЬНУ ЗАПИСКУ:

  1. Надання переваги усному мовленню у перших класах із додаванням лише елементів письма та читання: 1 клас ЗНЗ та СНЗ – увідний усний курс у першому семестрі.
  2. Настійна рекомендація вживати Print Script на письмі – для полегшення подальшої роботи дитини із друкованими текстами.
  3. Рекомендація витрачати на написання літер, слів не більше 10% часу на уроці, використовуючи на початковому етапі окремі аркуші у клітинку та застосування олівця.
  4. Широке використання пісень, віршів, аудіо- та відеоматеріалів, з 1 по 4 клас ЗНЗ та СНЗ, для вдосконалення навичок аудіювання та говоріння, а також використання навчальних інтернет-ресурсів для самостійної роботи учнів.
  5. Згідно із вимогами рівня А1 - Введення лексичних тем «Їжа», «Прогулянка», «Предмети домашнього вжитку», «Емоції», «В кафе», «В крамниці», «В аеропорту», «На вокзалі» та інших, для розвитку соціокультурної компетенції та здатності дитини озвучувати свої нагальні потреби у життєвих ситуаціях.
  6. Введення з 1-го класу вивчення слів та виразів, що уможливлюють дитині будувати діалоги та працювати у парах: «What’s your name?», «How are you?”, “Wherе do you live?”, “Where are you from?”, питальні слова «What? Where? When? How?”.
  7. Впровадження простих мовленнєвих завдань для ведення коротких діалогів різних типів: розпитування, домовленості, обміну думками і повідомленнями.
  8. Практика таких сучасних коротких форм письмового спілкування, як написання смс-повідомлень та емейлів.
  9. Введення соціокультурної компетенції «Обирати та вживати слова, що описують емоцiйний стан людини.»
  10. Спрощення навичок спілкування учнів СНЗ за рахунок введення часто вживаних граматичних форм згідно вимог А1 (hate/love/like singing; I’d like to… )
  11. Рекомендації для вчителів залучати різні засоби навчання - робочі зошити, аудіо-/відеозаписи, дидактичні копіювальні матеріали, навчальні інтернет-ресурси тощо) та активно використовувати такі форми навчання, як: розучування та відтворювання пісень, чантів, музичних римівок, лічилок, віршів, епізодів мультфільмів, адаптованих до умов навчання.

10 комментариев:

  1. Буду рада допомогти! Дякую за Вашу оцінку!

    ОтветитьУдалить
  2. Ольго Миколаївно, дуже дякую за те, що щиро ділитеся своїми напрацюваннями!!!

    ОтветитьУдалить
  3. добре утро! у меня паника))) уволилась наша учительница англ яз.
    и мне отдали ее часы. резко. за несколько дней до начала учебного года. так вот. я совершенно не могу понять, как переделать ее календарные планы! если мы в прошлом году учили буквы, то чем заниматься весь 1 семестр теперь? учебник и тетрадь карпюка построены постарой программе!!!!
    помогите. плиииз)))
    спасибо, Саша.
    мелитополь.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Доброго часу доби. Панікувати точно не слід, на це просто немає часу. Подивиться матеріал за посиланням http://geographer.com.ua/sites/default/files/kalendar_temat_plan_2_kl_karpyuk.doc.docx. Додайте в план роботу із зошитом, підготуйте цікаві пісня для початку уроку та фізхвилинок, можна з аудіо або відео, і щоб вивчити їх учням знадобиться кілька тижнів, а ви зможете познайомитись із учнями, їхннім рівнем мови, психологічними особливостями. Головне, щоб дітям та Вам самій було цікаво йти на урок. ))

      Удалить
  4. Шановні колеги, якщо Вам подобається матеріал. ставте +1 на головній сторінці. Дякую.

    ОтветитьУдалить
  5. У першому класі учні зараз рахують у межах десяти, а вчитель англійської вже вимагає від 11 до 20 і десятки - 20, 30, і т.д. остійно є диктанти на ці слова. Почали слова у множині і винятки. Щоденник весь червоний від зауважень, а дитина не розуміє, що від неї хочуть, хоч усно запам'ятовує добре. чи це така програма, куди звертатись?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Є зустрічне запитання. Чи Ваша дитина навчається у класі з поглибленим вивченням іноземної мови? Якщо ні, то вимоги дійсно необгрунтовані. Ви краще бачите ситуацію, проте зустріч з вчителем, на мій погляд, вкрай необхідна. Перший клас для вивчення англійської мови дуже важливий у плані захоплення, мотивації, створення позитивних емоцій. Для більш оперативного спілкування звертайтесь через форму зворотнього зв'язку.

      Удалить
  6. Ольга, доброго дня! Дитина моя вчиться звичайній школі без поглибленного вибачення англійської мови. 2 клас, кожного кроку пишуть диктанти до вивчених слів. Зрозуміло, що багато помилок діти допускають, за що вчитель ставить низький бал щоуроку. Чи правомірні такі дії вчителя? Дякую.

    ОтветитьУдалить
  7. У 2 класі згідно рекомендаціями МОНУ, в тому числі й на поточний рік, учні 2 класу не оцінюються. Принаймі у І семестрі, а у ІІ лише за умови того, що педагогічна рада Вашої школи підтримала пропозицію щодо оцінювання. З огляду на описану ситуацію вчитель або не може належним чином організувати освітній процес з урахуванням програми та потреб дітей або не хоче. Звичайно так простіше, проте якщо працюєш з учнями (я про свій досвід) з 1 класу і випускаєш їх з 11, то краще одразу усунути прогалини та домогти дитині, ніж плакати з ними після ЗНО. Про правомірність тут не може йти й мови((

    ОтветитьУдалить

Ідеальне освітнє відео. Яке воно?

 Ідеї до створення навчального відео